Известие

Collapse
No announcement yet.

ТОПИ БОБИНИ КАТО В КАМИНА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    да го махам ли,ще изолират ли добре ламбдата и къде да го направя това и колко ще ми струва...и все си мисля,че сондата или запушен катализатор не е възможно да причини топене на бобина,но знаеш ли .Все пак чакам още мнения,възможно ли е това че до 70 градуса свети чека постоянно и свири,след 70 да не свири и да не дава грешки от катализатор при това на 3ти цилиндър

    Comment


    • #32
      Гледай сега, естествено, че катализатора не е причината за топене на бобините, както и за светене на чека. Няма такова понятие "запушен катализатор", може да затруднява малко изпускането на изгорелите газове, но чак да се запуши това са пълни глупости. Освен това бензинът А95, с който масово зареждат шоферите съдържа някакви пренебрежимо малки количества олово, които даже не могат да се натрупат по стените на питата на катализатора, така че да стеснят отворите и. След махане на катализатора има много малко подобрение във вървежа на колата, и на двата ми туинспарка 2.0 след махане на катализатора не усетих някакъв неистов прилив на мощност, е има някакъв, но е незначителен. Иначе във всеки сервиз за ауспуси и тръби могат да ти го сменят или с права тръба, или с резонаторно гърне. Дават ти катализатора (с найлонова торба няма да можеш веднага да го пренесеш, защото много бавно му спада температурата, а тя е около 250-300 градуса по Целзий), обаждаш се на хора, които изкупуват катализатори, продиктуваш им сериен номер на катализатора или някакви други цифри, които присъстват на корпуса му и ти казват цената. Аз те съветвам да сложиш резонаторно гърне, защото при тръба има един гаден звук като дрънчене на ламарина между 2000-3000 об./мин.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #33
        Не знам какъв е модела на катализатора, моя беше към 50 см дълъг, половината от към двигателя е катализатор втората половина е резонаторно гърне.Ако изрежеш частта с питите останалата част може да се използва за резонаторно гърне.Ако ти предложат хубава цена вземи парите иси сложи резонаторно гърне ама вътре да е уплътнено с вата, усеща се като почукаш по него, не кънти на празна консерва а има плътен звук.Иначе тия кухите по -добре без него.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #34
          Здравейте колеги!Сега да кажа какво стана с моята кола!Колата я взех форсира се много добре,върви много по-добре от преди колата.Дотук почистени дюзи,трета била много зле;центровка на колата всички ремъци и ролки сменени без ролките на пистовия ремък.Колата яде антифриз мислехме че е от един хлабав болт там имаше бяло,но явно пак го яде,водната помпа не е сменена,лошо ако е оттам.ше го проверяваме това.Така,колата върви много добре не се замисля,днес е втори ден бобина не е запалила да чукна на дърво,но.....сутрин като паля колата тресе леко,докато не загрее малко и леко придърпва като загрее малко няма проблем върви много добре.Проблема със запалването си остава,пример:днес паля колата пали добре 20 мин карам,след това спирам,паля цигара,качвам се въртя ключа,завърта стартера,спира за сек,пак върти и си запали,но веднага изгъсна.Въртя ключа пак но този път върти по-дълго време да речем 2 3 сек и запали колата попритресе малко и се оправи пак.Чек а таблото не свети,но колата си показваше ламда сонда но понеже програмата беше дехли не успяхме да хванем коя е.Свещите ги смених днес с оригинални 140 лева 4-те.Направил съм едно кръгче не съм усетил мисля че има разлика по-спокоен е двигателя.Когато давам газ рязко колата пак мноооого леко,този път значително по-полеко трака от преди,и си се оправя,вече не завизи от това дали е загряла много.Възможно ли е това да е от ламда сондата всичките тези симптоми иначе и харчи малко повече,което си е ламбда,но е възможно да имам и дебитомер според мен.Моля мнения.Чека на колата иначе втори ден не е светнал върпреки че двигателя потриса като я запаля и се успокоява след 1 мин дори е много или като я покарам малко и спра си е спокоен двигателя,е леко притриса но е много леко не е като преди,почти не се усеща.Днес като сменях свещите (неоригинални НЖК с оригиналните)забелязах че има малко масло по едната свещ,но гарнитурата ми сълзи отвън малко,нея не я сменихме шото момчето каза че ше сложи силикон но днес видяхме че сълзи отвън,когато попитах момчето защо има масло каза,че не е почистено и затова има малко масло,но няма проблем.Вашето мнение?Това от гарнитурата ли е просълзило или има друг по сериозен проблем,преди като съм свалял имаче малко масло от гарнитурата вътре,но попринцип като съм ги гледал винаги са били сухи!
          Last edited by balukchiev; d.m.y г., 17:38.

          Comment


          • #35
            Прочетох темата.
            Ако продължава да гори бобини, необходимо е да се върже на осцилоскоп и да се види, дали я от динамо, я от нещо друго да не идва повишено напрежение.
            Звучи налудничаво, но е вариант.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              виждам че разбирате и искам да те питам,я ми кажете мнение за масло agip 10w60 racing 4t мисля да го сложа на гт-то четох във форума добри отзиви,но се чудя дали не направих грешка карали ли сте с него?Пише че е за мотори,но май няма проблем да се кара и на гт-то или пък има специално такова за коли?Само това излезе като търсех!

              Comment


              • #37
                Няма проблем да го ползваш на ГТ-то.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment

                Working...
                X